Scenorama fik et designløft og SEO
Søgeoptimering gav flere kunder i forretningen hos Scenorama
Scenorama er en dekorationsvirksomhed, som dekorerer for både små og store virksomheder. Virksomheden lægger stor vægt på kvalitet og kreativitet i arbejdet. Deres nye hjemmeside skulle afspejle både innovation i indretningen, minimalisme og fokus på visualitet på billedsiden. Det var vigtigt for Scenorama, at der var ekstra stort fokus på de konkrete opgaver og mange billeder af deres flotte dekorationer.
WordPress sikrede stor stabilitet og gode placeringer på Google for Scenorama
Bluepoint opbyggede hjemmesiden i WordPress og sammen med Maria fra Scenorama definerede vi sammen en strategi til Online Marketing, grafisk udseende af løsningen og implementering af fremtidig strategi for Scenoramas onlineplatform.
Gennem wordpress blev der installeret nye og nyttige plugins, som bl.a. forbedrede sidens sikkerhed, tager automatiske backups og gør siden hurtigere at indlæse i de forskellige browsers.
Søgeoptimering af siden tiltrak flere besøgende
Efter det indledende møde blev der lagt en søgeordsstrategi, baseret på ren organisk seo og opbygning af artikelprægede hoved og undersider. Dette gav hurtigt bonus, da siden snart rangerede højt på de udvalgte keywords. Siden release af deres nye site, har virksomheden haft stort succes med at tiltrække nye kunder landet over. Alle tekster på siden leveret af Bluepoint og fuldt søgeoptimeret efter googles nyeste termer. Billedmaterialet på siden er taget af Scenorama og efterbehandlet og søgeoptimeret af Bluepoint.
Fremtidig annoncering, gennem f.eks. google addwords, vil blive billigere da de oprettede landingsider yder en højt kvalitetsscore i artiklerne.