guldregn smykker design

Guldregn smykker benyttede facebook og nyhedsbreve

Guldregn smykker er en butik placeret centralt i Sorø´s gamle og smukke bydel. Butikken specialiserer sig i unikt håndværk og producerer alle smykker i forretningen selv. Det betyder, at man som kunde i Guldregn får et smykke som er helt sit eget og designet som man selv ønsker det.

I butikken kan alle interesserede komme fordi og følge med i støbeprocesserne og se hvordan et smykke bliver vakt til live og hvordan en klump sølv bliver til en smuk dekoreret ring.

Guldregn smykker blev mere synlige på nettet

Guldregn havde et ønske om at blive mere synlige på facebook og dermed nå en ny gruppe af potentielle kunder, som kunne se værdien af det solide og kvalitetsmæssige smykkehåndværk og design,  som Guldregn er garant for. Ydermere var der et ønske fra butikken om at styrke Guldregns brandværdi i lokalområdet og de nærliggende større byer, Ringsted og Slagelse.
Guldregn skulle være en butik, man som kunde ville køre til, hvis man ønsker sig et unikt smykke som ingen andre havde.

“Kombinationen af nyhedsbreve og aktivitet på facebook har skabt stor interesse omkring vores forretning i både lokalområdet, men også i andre større byer i Danmark. Bluepoint forstår virksomhedens DNA og har masser af gode idéer til at promovere.”

Anja FinderupEjer Guldregn.comGuldregn

Mailchimp og facebook gjorde Guldregn smykker mere kendt i lokalområdet

Efter en indledende samtale, besluttede Guldregn sig for at benytte Bluepoint som leverandør af indhold på deres eksisterende facebook side og som producent og afsender af Guldregn´s nyhedsbrev. Der blev lavet en plan for hvilke services, produkter og nyheder som skulle promoveres de kommende måneder, samt lavet et setup for de kommende nyhedsbreve.

“Jeg oplever, at Thomas fra Bluepoint har en indlevelsesevne og et brændeende engagement for at præsentere vores virksomhed. Dette forstår Thomas, at bringe videre i vores online markedsføring.

Han kommer med kreative og effektive idéer til vores facebook posts, kampagner og nyhedsbreve til vores kunder. Thomas har medvirket til en vækst af likes og følgere på vores facebook side, som vi ikke selv ville have opnået på samme tid. De posts, som er lagt op, har været relevante og spændende for vores målgruppe, hvilket har betydet flere kunder i butikken.

Kombinationen af nyhedsbreve og aktivitet på facebook har skabt stor interesse omkring vores forretning, både lokalområdet, men også i andre større byer i Danmark. Thomas forstår virksomhedens DNA og har masser af gode idéer til at promovere. Min virksomhed holdes up-2-date med nye ændringer og tiltag, som kan skabe endnu mere awareness omkring mit brand.”

Besøg Guldregns hjemmeside

Ønsker du at vide mere omkring promovering på facebook eller øget traffik gennem nyhedsbreve – så kontakt Bluepoint